sobota, 2 czerwca 2012

Nasze dzieciaki

Jak chyba kazda kobieta pragnie miec albo ma juz dzieci...Ja opisze kilka waznych spraw i ciekawostek ktore warto wiedziec, gdyz sama jestem "świeżo upieczona mamą"
W Pażdzierniku zostałam najszcześliwsza kobietą na Swiecie urodziłam synka na poczatku zupelnie nic nie wiedzialam o dzieciach bałam sie wziąśc na rece przewinąc teraz robie to z przyjemnoscia i moge powiedziec ze wiem czego nie warto robic....

ZŁE NAWYKI!!!!

  • noszenie na rekach(wiadomo bliskosc z dzieckiem jest wazna, ale takie malenstwo bardzo szybko przyzwyczaja sie do tego i uwierzcie cieżko jest tego oduczyć
  • Kłotnie czy głosne zachowywanie sie( dziecko słyszy wszystko czuje nasze emocje i razem z nami je przyswaja jesli my krzyczymy ono boi sie i płacze)
  • picie slodkich napoi(najlepiej od małego uczyc dziecka wody mineralnej wtedy nie ma z niczym problemów i dziecko łatwiej przyswaja nowe rzeczy bo nie wie co to slodki smak) 
To trzy według mnie najwazniejsze rzeczy ktorych nie warto robic...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz